Cat costa promovarea unui site pe google - adwords si display network


exploreaza modele de website avantaje preturi incearca acum contact
Blog pentru dezvoltarea afacerilor in online
     
  1. Webcsoft
  2. » Blog
  3. » Cat costa promovarea unui site pe google - adwords si display network

Cat costa promovarea unui site pe google?



Serviciul de promovare a site-ului prin intermediul google display network si google adwords
Buna ziua,
 
Daca doriti sa va promovam site-ul prin intermediul unei campanii google display network sau a unei campanii google adwords va invitam sa cititi in continuare descrierea acestor servicii si cum anume functioneaza ele. Aceste servicii va pot fi de ajutor sau in unele situatii este posibil sa nu fie potrivite pentru afacerea dumneavoastra. Tariful pentru aceste campanii este per click, ceea ce inseamna ca nu conteaza de cate ori este afisat anuntul, ci doar cand se da click pe el se scade o suma din bugetul alocat campaniei.
 
 
1. Google display network
Acest serviciu presupune crearea unui anunt ce este descriptiv pentru activitatea firmei dumneavoastra. El poate avea o poza sau nu. Acest anunt va fi afisat pe site-uri din reteaua de parteneri google ce se potrivesc cu domeniul dumneavoastra de activitate.
In cazul in care firma dumneavoastra are ca public tinta un numar redus de persoane la care ati dori sa ajunga prezentarea serviciilor dumneavoastra, folosirea acestui serviciu probabil nu va este util si atunci va recomandam mai degraba serviciul google adwords care va poate ajuta sa fiti gasit de acest public tinta redus. Bineinteles, serviciul google adwords este util si daca publicul tinta este vast.(va voi prezenta mai pe larg acest serviciu mai jos).
Tariful minim pentru aceasta campanie este de 15 euro(TVA inclus) si va va aduce aproximativ 150 - 200 de vizitatori. 
 
 
2. Google adwords
Promovarea prin campanii google adwords se refera la faptul ca un anunt ce descrie pe scurt activitatea firmei dumneavoastra va fi afisat in motorul de cautare google la anumite expresii pe care le putem alege impreuna.
Putem vizualiza cu ajutorul google keyword planner (statistici oferite de google) cat de cautate sunt anumite cuvinte cheie ce au legatura cu domeniul dumneavoastra de activitate si astfel ne putem da seama la care cuvinte sau seturi de cuvinte sa setam anuntul sa apara in google.
Exista o concurenta pentru pozitionarea pe locurile de publicitate in motorul de cautare google.  Cu cat concurenta este mai mare cu atat costul per click este mai mare. De aceea, publicitatea costa diferit in functie de expresiile la care este afisat anuntul.
Tariful minim per campanie adwords pe care il aplicam este de 50 de euro(TVA inclus). In functie de domeniul de activitate in care lucrati (de concurenta pentru cuvintele cheie), aceasta campanie va aduce intre aproximativ 70 -150 de vizitatori. Daca veti avea de exemplu 120 de vizitatori, din experienta noastra de pana acum, puteti fi contact intre aproximativ 3 si 5 persoane. Dar daca veti avea doar 70 de vizitatori exista riscul sa nu fiti contactat de nici macar o persoana. Daca concurenta este mare pentru cuvintele cheie din domeniul dumneavoastra de activitate, atunci clickul va fi scump si veti avea mai putine clickuri din bugetul de 50 de euro. Puteti sa mariti bugetul pentru a avea a avea mai multi vizitatori si sa creasca sansele sa fiti contactat de mai multe persoane. Putem face 2 , 3 sau mai multe campanii in decursul unei singure luni. Din experienta noastra, campania adwords este potrivita firmelor care au produse sau servicii ce depasesc suma de minim 150 de lei. Pentru ca daca veti avea din campania de 50 de euro (aprox 235 de lei) 3 clienti, veti castiga 450 de lei. Scazand TVA-ul veti castiga deci 380 de lei si ati investit 235. Putem spune ca sunteti pe plus. Bineinteles, daca serviciile sau produsele dumneavoastra au un pret mai mare de atat, atunci campania este intr-adevar avantajoasa.
 
Ar mai fi de mentionat un anumit lucru. Campaniile de promovare pot fi setate sa fie promovate pe toate tipurile de device-uri sau mai mult doar pe unele dintre ele. De exemplu, pentru firma noastra este indicat sa facem promovare mai mult pe desktop, deoarece dorim ca sa fie completat formularul de pe prima pagina. Dar costul per click va fi mai scump daca dorim sa fim afisati mai mult pe desktop si astfel campania va costa mai mult. 
Pentru o firma de tractari auto insa, este utila si promovarea catre utilizatorii ce viziteaza site-ul de pe telefonul mobil, de fapt chiar este recomandat sa fie promovat site-ul catre acesti utilizatori deoarece de multe ori oamenii cauta o firma de tractari cu ajutorul telefonului mobil cand se afla cu masina pe sosea. Promovarea catre acest tip de device are un cost mai mic.
Asadar, pentru firmele carora li se potriveste o campanie ce are ca tinta si utilizatorii de pe telefonul mobil, este posibil sa le fie de ajutor si o singura campanie adwords de 50 de euro (TVA inclus) deoarece clickul are un cost mai mic si va avea mai multi vizitatori iar pentru firmele carora le este necesara o campanie optimizata pentru utilizatori ce navigheaza pe internet de pe desktop este cel mai probabil necesar sa facem mai multe campanii intr-o singura luna.  In cazul din urma, estimam un numar de vizitatori de aproximativ 35 - 50 de vizitatori si o singura persoana care va contacteaza deci serviciile sau produsele ar fi bine sa depaseasca suma de 400 de lei pentru a avea profit. Bineinteles, se poate sa nu fiti contactat de nici o persoana sau de 2 sau 3. Dar sunt niste aproximari bazate pe experienta noastra de pana acum.
 
Numai bine!
Cuvinte cheie:
  • campanii google adwords
  • campanii display network
  • campanii promovare site
  • cat costa promovarea unui site pe google


Tot ce trebuie sa faci este sa alegi o macheta de website